ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Για την αποστολή των δεμάτων συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ACS.

Παράδοση δεμάτων

Η παράδοση της παραγγελίας γίνεται αποκλειστικά και μόνο στον αγοραστή, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει το δέμα του, επιδεικνύοντας την προσωπική του ταυτότητα ή το διαβατήριό του.

Ο αγοραστής είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για το κόστος και τη μεταφορά των προϊόντων.

Για την παράδοση της παραγγελίας ο αρμόδιος μεταφορέας θα πρέπει να πιστοποιεί την ταυτότητα του παραλήπτη με τα στοιχεία αγοραστή που έχει υποδείξει ο πελάτης στο pasatemponuts.gr κατά την παραγγελία του.

Έξοδα αποστολής

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή και προβάλλονται εμφανώς στο ταμείο και επίσης στην ηλεκτρονική επικοινωνία που αποστέλλεται στον αγοραστή μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Ειδικότερα, για αποστολές στην Ελλάδα:

Για αγορές των 49€ και άνω (μέχρι 2kg) η αποστολή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ.

Τα έξοδα αποστολής για τη Θεσσαλονίκη και μέχρι βάρους 2 κιλών είναι 2,20€. Για κάθε κιλό πέρα των 2 κιλών, το κόστος αποστολής είναι 0.60€

Τα έξοδα αποστολής για χερσαίους προορισμούς και μέχρι βάρους 2 κιλών είναι 2,70€. Για κάθε κιλό πέρα των 2 κιλών, το κόστος αποστολής είναι 0.80€

Τα έξοδα αποστολής για νησιά και μέχρι βάρους 2 κιλών είναι 2,70€. Για κάθε κιλό πέρα των 2 κιλών, το κόστος αποστολής είναι 1.00€

Τα έξοδα αποστολής για Δυσπρόσιτες περιοχές και μέχρι βάρους 2 κιλών είναι 5,00€. Για κάθε κιλό πέρα των 2 κιλών, το κόστος αποστολής είναι 1.00€

Χρόνος παράδοσης

Θεσσαλονίκη: Εντός 1 – 2 εργάσιμων ημερών

Χερσαίοι προορισμοί: Εντός 1 – 3 εργάσιμων ημερών

Νησιωτική Ελλάδα: Εντός 1 – 4 εργάσιμων ημερών

Δυσπρόσιτες περιοχές: Εντός 1 – 6 εργάσιμων ημερών

Πιθανές πρόσθετες χρεώσεις

Ενδέχεται σε δυσπρόσιτες περιοχές και για βαρέα – ογκώδη αντικείμενα να υπάρξουν πρόσθετες χρεώσεις για τη μεταφορά των προϊόντων προς αυτά τα σημεία και γίνεται σε συνεννόηση με την μεταφορική εταιρεία.

Γεγονότα Ανωτέρας Βίας

Η εταιρία μας δεν θα καθίσταται υπεύθυνη για παράβαση των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει με τους παρόντες όρους ή υπόχρεη προς αποκατάσταση οποιασδήποτε ζημίας για τυχόν καθυστερήσεις ή αδυναμίες παράδοσης των προϊόντων στον αγοραστή ή σε οποιονδήποτε άλλο τρίτο, εάν και στο βαθμό που τέτοιες καθυστερήσεις ή αποτυχία παράδοσης οφείλονται σε περιστατικά που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της εταιρίας μας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, περιπτώσεων όπως:

δυσμενείς καιρικές συνθήκες, πλημμύρες, εκρήξεις, πυρκαγιές, θεομηνίες, ατυχήματα, ταραχές, απεργίες, συμμορφώσεις με οποιαδήποτε νομοθετική ή κυβερνητική πράξη ή οποιαδήποτε άλλη εν γένει αιτία την οποία δεν θα μπορούσε να προβλέψει ή δεν μπόρεσε να αποτρέψει, όπως ενδεικτικώς όταν η χώρα αποστολής απαγορεύει την εισαγωγή των αποστελλόμενων προϊόντων, νοουμένων των ανωτέρω ως ενδεικτικώς αναφερόμενων περιστατικών ανωτέρας βίας, ή/και αδυναμίας επικοινωνίας με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου / email / sms για τυχόν πρόβλημα με την παραγγελία του.

Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η παράδοση προϊόντων εντός του προαναφερθέντος χρονοδιαγράμματος ή/και για οποιαδήποτε άλλη καθυστέρηση ή/και αποτυχία παράδοσης λόγω ανωτέρας βίας όπως προαναφέρεται, η εταιρία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή σας, ώστε να δηλώσετε εάν επιθυμείτε να λάβετε, έστω και με χρονική καθυστέρηση, την παραγγελία σας.

Αλλαγές – Επιστροφές

Οι επιστροφές χρημάτων θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη μέθοδο πληρωμής που επέλεξε ο χρήστης/πελάτης/αγοραστής κατά την αγορά του αντίστοιχου προϊόντος.

Η επιστροφή χρημάτων θα καταβάλλεται μόνο στο συγκεκριμένο πρόσωπο που ολοκλήρωσε την αγορά και πλήρωσε το αντίστοιχο ποσό.

Πιο συγκεκριμένα, η επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρίας μας γίνεται αποδεκτή στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1. Σε περίπτωση που η εταιρεία μας δεν εκτελέσει σωστά την παραγγελία μέσω του pasatemponuts.gr (λάθος κατά την καταχώριση της παραγγελίας, την τιμολόγηση ή την αποστολή). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης δε θα πρέπει να αποδεχθεί να παραλάβει το προϊόν. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρως σφραγισμένα και συσκευασμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να φέρουν αλλοιώσεις. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία (κουτί κλπ.).

2. Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή, ο πελάτης εντοπίσει οποιοδήποτε ελάττωμα στο προϊόν το οποίο σχετίζεται άμεσα με τα ουσιώδη συστατικά του, τη συσκευασία ή την ποιότητα του προϊόντος και το οποίο προφανώς δεν αποδίδεται σε υπαιτιότητα του πελάτη ή σε κακή ή εσφαλμένη χρήση του προϊόντος, η εταιρία μας θα αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. Ο χρήστης πρέπει να μας ενημερώσει γραπτώς αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συνοδευόμενο από φωτογραφίες, στη διεύθυνση [email protected] εντός 48 ωρών από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος (ων), διαφορετικά ο πελάτης αποδέχεται ρητά και ανεπιφύλακτα ότι χάνει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων χωρίς κανένα δικαίωμα εκ των υστέρων. Τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστραφούν απευθείας στην εταιρία σε άριστη κατάσταση και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας προκειμένου να δικαιούστε την επιστροφή των χρημάτων σας ή την αντικατάσταση του προϊόντος. Η απόφαση για τον προσδιορισμό του ελαττώματος και την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας θα υπάγεται στη διακριτική ευχέρεια της εταιρίας μας. Μόλις εγκριθεί η αντίστοιχη αξίωσή σας για ελαττωματικό προϊόν, η εταιρία μας θα προχωρήσει στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν για την αγορά του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του αντίστοιχου προϊόντος.

Οποιαδήποτε έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση των προϊόντων καθώς και για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων ή για την επιστροφή προϊόντων λόγω εσφαλμένης καταχώρισης της παραγγελίας σας από υπαιτιότητα της εταιρίας μας, θα βαρύνουν εμάς τους ίδιους.

Σε κάθε περίπτωση που απλώς αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας (δικαίωμα υπαναχώρησης), δικαιούστε και είστε ελεύθεροι να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της, στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρως σφραγισμένα και συσκευασμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να φέρουν αλλοιώσεις. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία (κουτί κλπ.). Η εταιρία μας θα σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος αγοράς σας και θα σας τα καταβάλει με το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέξατε κατά τον αρχικό χρόνο της συναλλαγής σας.

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνονται εξ ολοκλήρου από εσάς. Σε περίπτωση που δεν τηρείτε κάποια από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, ή εάν το προϊόν επεξεργάσθηκε ή δεν είναι δεκτικό επιστροφής, δικαιούμαστε να μη δεχθούμε την υπαναχώρησή σας.